Wat doen we?

Maandelijks wordt er een ledenavond (meestal op woensdag) georganiseerd in de fanfarezaal in Oud-Urmond. Op deze ledenavonden worden de dames ontvangen met koffie/thee en iets lekkers. Na even bijgekletst te hebben, begint het programma. Dat kan variëren van kienen of een pubquiz tot een lezing of fotoverslag van één van de reizen van Guus en Maria Reinartz tot een modeshow of concert/optreden door een lokale of regionale artiest. Verder zijn er de vaste avonden zoals de kerst- en Moederdagviering (waarbij we eigenlijk alle dames vieren in onze vereniging), de jaarvergadering en een wandel- of fietstocht.

Ook worden er jaarlijks een voorjaars- en najaarsreis georganiseerd voor de dames die graag een tuin, stad of kerstmarkt bezoeken en kan men naar Toneelgroep Kraonkel in theater Karroessel.  En op de vrijdag voor de carnaval is ons traditionele auwt Wieverbal, niet alleen voor onze leden, maar voor alle vasteloavesvierders. Jaarlijks wordt door het bestuur (in overleg) een prinses gekozen die op de betreffende avond uit de koffiepot (sinds jaar en dag het kenmerk van onze vereniging) wordt getoverd, waarna de Vasteloavend van start kan gaan.

Tijdens de reguliere ledenavonden (met uitzondering van Moederdag en de kerstviering) bieden we meermaals de mogelijkheid introducees mee te nemen (in de vorm van vriendinnen, zussen, buurvrouwen) die voor een klein bedrag kennis kunnen maken met de vereniging.

Activiteiten 2024

• Woensdag 10 januari, ledenavond jaarvergadering