Tijdens de moederdagviering op 17 mei 2024 werden onze jubilarissen gehuldigd. Tevens namen we afscheid van Angelique als bestuurslid. Het cadeau was een schort met het nieuwe embleem van de Vrouwenvereniging. Dit viel bij iedereen goed in de smaak. Het optreden van de avond was van tante Agaath.