Vrouwenvereniging Oud Urmond

19 September filmavond

10 Oktober Muziekavond

30-9-2016 Reis Rhenen

Op 30 september tot en met 2 oktober zijn we met 58 dames i.v.m. het 65 jarig bestaan van de vrouwenvereniging naar Rhenen geweest. Hotel 't Paviljoen was een gezellig en goed verzorgd hotel. Het ontbijt was zeer uitgebreid en het diner was culinair. De eerste dag (vrijdag) zijn we naar Paleis Soesdijk geweest waar men kon deelnemen aan een rondleiding in het Paleis. Omstreeks 14.00 uur kregen we een Royal lunch in het theehuis. Hierna zijn we naar het plaatsje Rhenen gegaan waar we 1.15 uur de tijd voor ons zelf hadden. Om 17.00 uur zijn we naar het hotel gegaan en werd ons de sleutel van de kamer overhandigd. Om 19.00 uur was het diner en om 21.00 uur hebben we naar de film Soof gekeken met zijn allen. De film was erg leuk en komisch. Op de zaterdag zijn we naar Arnhem gegaan waar we een rondleiding kregen. Om 13.00 uur hadden we tijd om te winkelen. Voor de avond hadden we een quiz  met vragen over leden en Oud Urmond met een filmpje erachter gemaakt. Dit was erg leuk en iedereen deed ook gezellig mee. Op zondag zijn we naar het Ouwehands dierenpark gegaan. Dit was naast het hotel. Het was een heel mooi park. Om 16.30 uur ging de bus huiswaarts maar eerst werd er nog gedineerd in Montfort.