Vrouwenvereniging Oud Urmond

10 Oktober Muziekavond

14 November Suprise Kienen

18-4-2018 Leon Pouls

Woensdag 18 april hadden we weer een ledenavond. Deze avond hadden we dhr. Léon Pouls te gast. Léon heeft in Stramproy het Centrum voor Coaching.

Zijn lezingen gaan over mensen. Met actuele onderwerpen houdt Léon op een interactieve en humoristische manier mensen een spiegel voor. Hij confronteert zijn publiek op een speelse en luchtige manier met de manier waarop wij onze levens leiden. Dit levert opmerkelijke inzichten op met als belangrijkste insteek persoonlijke groei bij het publiek.

Leon verzorgde voor ons de lezing: Verschillen tussen mannen en vrouwen, een geestige en positieve avond vol met humor, attent en tactvol gebracht.

Naast de lichamelijke verschillen blijkt dat de verschillen tussen mannen en vrouwen veel meer in onze hersenen zitten en niet zoals aanvankelijk werd gedacht, het gevolg zijn van opvoeding en cultuur. Mannen en vrouwen verschillen van elkaar. Inzicht in deze verschillen levert een betere communicatie op.

Het was een lezing met veel humor en zelfherkenning.