Vrouwenvereniging Oud Urmond

De Raboclubactie heeft dit jaar €675,13 opgeleverd. Bedankt voor jullie stem.

Aktiviteiten 2018

19 September filmavond

10 Oktober Muziekavond

14 November Suprise Kienen

20 November Toneel Kraonkel

27 November Winkelreis

19 December Kerstviering

15-10-2014 Limburgse avond

In een mooi aangeklede zaal mochten wij veel leden ontvangen tijdens onze Limburgse avond. De voorzitster deed het welkomswoord. Hierna was er koffie met vlaai. Echte Limburgse zwarte pruimenvlaai en linzenvlaai met abrikozen. We kregen als eerste een optreden van Beppie Kraft (Leentje Driessen) met Ich waor ein prinses. Veel oud prinsessen gaven gehoor aan de oproep om naar het podium te komen. Het optreden van Beppie ondersteund door zoveel prinsessen was zeer geslaagd. Tijdens de eerste pauze werden stukjes zwart boord met hoofdkaas of kaas geserveerd. Daarnaast mocht iedereen proeven van appelsap op natuurbasis of een likeurtje Maaskant drupke. Na de pauze was er een optreden van dames zanggroep "Amicala" uit Urmond. Zij brachten Limburgse liedjes ten gehore die zeer herkenbaar waren. Tijdens de tweede pauze liet iedereen zich het zuurvlees met een stokbroodje goed smaken. Hierna ging Amicala verder met haar programma. Op het eind was er nog een toetje rijstepap.

Men kan spreken van een geslaagde Limburgse avond met proeverij van Limburgse producten.